Alla inlägg under februari 2013

Av Renee - 10 februari 2013 18:18

Hej alla goa läsare.. livet hos oss flyter på bättre än någonsin:D måste medge att det känns toppenIdag har vi bara myst oss, och det har varit toppen ;-) en lugn och härlig söndag:-)I morgon är det ny vecka , och det betyder nya äventyr.. ;-) tar nog med mej lillan ut och åker lite skidor och bob i morgon:-) hon älskar ju att vara ute i snön, och drt gör hennes mamma med..Det är nog det bästa med att ha barn. Man har fortfarande tillåtelse som vuxen att hoppa runt i snön bygga snögubbar ha snlbollskrig och det är underbart :D älskar att få vara med mitt undrrbara barn och mysa leka och busa... hon är den största anledningen till att jag går upp om morgonen, å för det mesta med ett leende på läpparna.. även om jag nu har massa ångest så räddar hon min dag med sitt undrrbara skratt.. och hennes funderingar på saker om livet och varför si ooch så.... får skratta mycket om dagarna med min goa nadine.. åå det är jag så tacksam för... man lever bara ett liv, så ta vara på det man älskar.. jag vet hur det är att sitta och ångra sej att man inte lagt ner tid på dom man älskar, så har lärt mej den hårda vägen och en dag försvinner dom man älskar å då gör det såå ont om man inte sagt gjort allt man kan för att dom ska ha vetat att man älskat dom...Ha en toppen kväll alla nu ska vi fortsätta att mysa här//renee

Av Renee - 1 februari 2013 18:59

Då va jag tillbax igen ;-) känner att jag måste få skriva igen mår så mycket bättre när jag får göra det..Just nu är jag på jobb men ikväll när jah kommer hem blir det uppdatering om hur veckan sett ut//renee

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards