Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Tror min lilla tjej är

Av Renee - 24 januari 2013 17:32

Alergisk mot penselinet, hon var pigg som en lärka på morgonen idag ingen feber inget gnäll jag såg ljuset i tunneln.. sen va det dags för ny dos av pencelinet, 20 min senare hög feber och ont i kroppen, läkarna vill ahd et till att hon får ont i kroppen av febern ja jo jag vet men var fan kommer febern i från då ? hmm jo det kan vara en förkylning som hon har men nu har jag ringt runt plus varit inne på apoteket alla läkare jag pratat med har sagt att det e fel symtom för att hon ska reagera på pencelinet,   men jag gick in på apoteket och frågade däär,,

å där fick jag svar...


är ytterst få som får hög feber av pencelin och det är en alergisk reaktion, kroppen försöker stöta ut penccelinet och därför ger det signaler så febern sätter in för att brytra ner penselinet, så här sitte rjag och ger mitt barn medesin som hon bara blir sjukare av, har 3 dagar kvar men funderar på att ge fan i att fortsätta men det efter som läkaren vi va hos här om natten sa att man inte ger så små barn pencelin utan att der räker med nässprey när så små barn får öroninflamation.. 


då borde det ju räcka nu med detta giftet som hon fått och bara vara noga med nässprayen istället... jag ger henne inte sista dosen i kväll , så ringer jag igen till doktorn i morgon för detta ska jag ha ett svar på , säger bara jävla sjuk vård ... blir så jävla arg aldrig någon koll någonstans...


nu sk ajag krypa ner brevid min underbara dotte ren stund //

// Renee

 
 
Angela

Angela

24 januari 2013 23:28

Hur gammal är din dotter? Ja jag kan bara hålla med dig dagens sjukvård. Hoppas du får ett bra svar när du ringer läkaren i morgon.

http://Annguttslife

Renee

25 januari 2013 09:07

hon är 3 år, gav henne inte någon pencelin i går natt och hon har inte haft feber i natt och har ingen feber nu på morgonen .. tänk om dom bara lyssnar när man pratar med dom .. jag sjukvården ger jag inte mycket för tyvärr.. men jag hoppas jag får ett bra svar idag :) tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Renee - 28 april 2013 23:49

Hej alla goa läsare .. nu drar jag igång igen. ;-) mitt liv har varit upp å ner , men nu börjar alla bitar falla på platd ska berätta mer i mitt inlägg som blir i morgon.. ;-) ska försöka uppdatera vid 20, 00 varie kväll ;-) ♡ hoppas ni alla fö...

Av Renee - 10 februari 2013 18:18

Hej alla goa läsare.. livet hos oss flyter på bättre än någonsin:D måste medge att det känns toppen Idag har vi bara myst oss, och det har varit toppen ;-) en lugn och härlig söndag:-) I morgon är det ny vecka , och det betyder nya äventyr.. ;-) ...

Av Renee - 1 februari 2013 18:59

Då va jag tillbax igen ;-) känner att jag måste få skriva igen mår så mycket bättre när jag får göra det.. Just nu är jag på jobb men ikväll när jah kommer hem blir det uppdatering om hur veckan sett ut //renee...

Av Renee - 23 januari 2013 23:37

orkar inte riktigt varva ner än ,så jag gjorde om min blogg litte :D ligger och funderar på om man skulle göra lite video inlägg, ;) skulle va skit kul om så många som möjligt ställde frågor till mej på bloggen som jag kan ta upp i mina video inl...

Av Renee - 23 januari 2013 23:07

har börjat besöka min blogg , måste säga att det känns otroligt underbart.. fått massa fina och posetiva frågor och kommentarer.. om fått höra massa fint av folk som läser tack till er alla, nytt inlägg i morgon nu får jag försöka sova..   Natt...

Ovido - Quiz & Flashcards