Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Hur tänker folk ?

Av Renee - 21 januari 2013 15:24

Ja det kan man undra över, hur tänker folk tro, många som läser min blogg känner, antingen igen sej eller så tycker dom att guuud va hon mår dåligt daa..


Men det värsta är att jag hade inte mått så dåligt och folk kunde ta ansvar över saker runt om i världen, som att folk som köper djur ger fan i att misshandla dom eller vansköta dom, eller att folk som inte klarar ta hand om sinna barn skaffar barn.. tänk va mycket ångest jag slapp ha om bara dom 2 grejerna kunde upphöra just nu .. och att man slapp någon mer gång höra att ett djur eller barn far illa.. då hade i af 40 % av min ångest försvunnit..


vist mycket av att min själ är sleten är nog för att man varit med om så mycket under en kort tid..  Och för att jag känner mej inde ärd att ha det så bra som jag har det nu, jag kan inte riktigt tilllåta mej själv att njuta av kännslan att få lov att må bra.. och det är as jobbigt, för egentligen varför skulle inte jag kunna få må bra ?


Har ni nånsin kännt när ni kommer in i ett rum någonstans eller en affär eller på en bar, att folk runt dej tittar konstigt på dej du kan nästa se va dom tänker när dom ser dej , endel gånger till å med kan du se hur folk viskar till arandra och du känner att det är dej folk pratar om eller när du går förbi ett gäng folk som helt plötsligt skrattar jämt när du gått förbi, tror du som mej då?, att det är dej dom skrattar viskar eller tänker saker om ?


är det så eller inte, va det bara att dom råkade höra nått kul när just du gick förbi?? och är det ens dej dom kollar på när du kommer in?? , eller sitter det bara i mitt ditt huvud, för att du själv, jag  inte tillåter oss att vara på samma ställe, som dom du ser när du kommer in på en plats med mycket folk ? ?


jag har i af haft den kännslan såå många gåner, och då blir jag kall hård och väldigt otrevlig, för att jag igentligen blir ledssen orolig i bland till å med rädd...


ibland undrar jag om jag är helt ensam om kännslan att vara så här, och den kännslan gör mej rädd för att ta steget ut och lära känna nya människor, eller försöka bjud på mej själv och visa vem jag egentligen är.. 


Tjinnng// Renee




 

 
 
Fay marvelous

Fay marvelous

22 januari 2013 11:10

Tjena tjejen!
Alla människor har styrkan inom sig att klara sig ut ur dåliga förhållanden.. Även annan skit.
Mitt väska är full av hemligheter, mardrömmar och minnen från händelser ingen människa ska behöva vara med om. Men jag var stark nog (precis som vilken människa som helst) att ta mig ifrån!
Alla mår dåligt i perioder, vissa mer än andra. Men man måste lära sig att hantera det på sitt eget sätt. Det kan ta tid!
Så skit i vad andra tycker när dom läser din blogg!

Jag Kommer börja läsa din blogg, hoppas det är ok :) Mvh Fay

http://marvelous.bloggplatsen.se

Renee

22 januari 2013 11:21

Kul att höra att du läser den :) känns otroligt skönt att det finns dom som vet hur man mår, hur man känner, jag lever ett helt annat liv nu än då, men smärtan att komma ihåg allt det onda gör mej så arg och jag blir ju aldrig kvitt den , jag vet att jag ska ta vara på dom runt mej men är så svårt när livet innom mej inte alls känner lika dannt... tack kära du för att du följer det betyder såå mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Renee - 28 april 2013 23:49

Hej alla goa läsare .. nu drar jag igång igen. ;-) mitt liv har varit upp å ner , men nu börjar alla bitar falla på platd ska berätta mer i mitt inlägg som blir i morgon.. ;-) ska försöka uppdatera vid 20, 00 varie kväll ;-) ♡ hoppas ni alla fö...

Av Renee - 10 februari 2013 18:18

Hej alla goa läsare.. livet hos oss flyter på bättre än någonsin:D måste medge att det känns toppen Idag har vi bara myst oss, och det har varit toppen ;-) en lugn och härlig söndag:-) I morgon är det ny vecka , och det betyder nya äventyr.. ;-) ...

Av Renee - 1 februari 2013 18:59

Då va jag tillbax igen ;-) känner att jag måste få skriva igen mår så mycket bättre när jag får göra det.. Just nu är jag på jobb men ikväll när jah kommer hem blir det uppdatering om hur veckan sett ut //renee...

Av Renee - 24 januari 2013 17:32

Alergisk mot penselinet, hon var pigg som en lärka på morgonen idag ingen feber inget gnäll jag såg ljuset i tunneln.. sen va det dags för ny dos av pencelinet, 20 min senare hög feber och ont i kroppen, läkarna vill ahd et till att hon får ont i kro...

Av Renee - 23 januari 2013 23:37

orkar inte riktigt varva ner än ,så jag gjorde om min blogg litte :D ligger och funderar på om man skulle göra lite video inlägg, ;) skulle va skit kul om så många som möjligt ställde frågor till mej på bloggen som jag kan ta upp i mina video inl...

Ovido - Quiz & Flashcards