Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Gud va kul

Av Renee - 22 januari 2013 18:36

Tack till alla uderbara bloggare som kommer i hos mej och kommeterar och stöttar och till å med tröstar känns toppen:)

är tack vare er min röst ätlige blir hörd..:)  TACK



Idag har det varit en lång dag, lillan börjar dock piggna till, men sj har jag börjat bli sjuk..

till helgen ska jag och min älskling på shopping det ska  bli mys och få komma ut lite med bara honom, vist e det kul när lillan är med men kan var skönt att få lov att bara vara vi med ett par timmar, väl behövligt i vardagslivet att få lov att bara var renee ett par timmar och inte fru och mamma hehe fru och mamma är man ju men bara kunna larva sej och hålla på utan att lillan behöver se när mamma beter sej som 16 igen hahah... i bland e det riktigt skönt att bara få vara ensam med min man bara att få ligga i lugn och ro framför tven inte behöva gå upp tio gånger under ett program för att kolla va hon gör å så vidare...


egen tid är bra tid som förällder :D



idag har min ångest varit helt okej, har haft litte besluts ångest bara men det löste sej hur bra som hälst och nu är allt på plats å ordnat ;) det känns toppen.. 


jag vet att jag lovat att prata lite om hur mitt liv har varit så tänkte att jag börjar på ruta ett som blir i nästa inlägg :) 


Tjiiing// renee



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Renee - 28 april 2013 23:49

Hej alla goa läsare .. nu drar jag igång igen. ;-) mitt liv har varit upp å ner , men nu börjar alla bitar falla på platd ska berätta mer i mitt inlägg som blir i morgon.. ;-) ska försöka uppdatera vid 20, 00 varie kväll ;-) ♡ hoppas ni alla fö...

Av Renee - 10 februari 2013 18:18

Hej alla goa läsare.. livet hos oss flyter på bättre än någonsin:D måste medge att det känns toppen Idag har vi bara myst oss, och det har varit toppen ;-) en lugn och härlig söndag:-) I morgon är det ny vecka , och det betyder nya äventyr.. ;-) ...

Av Renee - 1 februari 2013 18:59

Då va jag tillbax igen ;-) känner att jag måste få skriva igen mår så mycket bättre när jag får göra det.. Just nu är jag på jobb men ikväll när jah kommer hem blir det uppdatering om hur veckan sett ut //renee...

Av Renee - 24 januari 2013 17:32

Alergisk mot penselinet, hon var pigg som en lärka på morgonen idag ingen feber inget gnäll jag såg ljuset i tunneln.. sen va det dags för ny dos av pencelinet, 20 min senare hög feber och ont i kroppen, läkarna vill ahd et till att hon får ont i kro...

Av Renee - 23 januari 2013 23:37

orkar inte riktigt varva ner än ,så jag gjorde om min blogg litte :D ligger och funderar på om man skulle göra lite video inlägg, ;) skulle va skit kul om så många som möjligt ställde frågor till mej på bloggen som jag kan ta upp i mina video inl...

Ovido - Quiz & Flashcards